Only when you are lonely

Hur känner ni när ni är med människor ni tycker om? Pojkvän, flickvän, bästa vän, familjen?
Erkänn man känner lycka? Man vill stanna tiden, man njuter av hur mysigt studen är. Och man saknar det när man är utan honom/henne/dem.
Så känner i alla fall jag.
Min pojkvän frågar varför jag lagt ut gamla bilder förra gången.
Jag tycker ju äldre bilder är ju mer betyder det. Nu menar jag såklart inte nytagnade bilder är fula och ingte betyder nånting. Det betyder inte samma sätt, man tänker mer på då tiden då om man kolla gamla bilder. Det kan va för 1 år sen eller mer.
Det är bilder, musik och parfym lukt som kan påminner mig om gamla tider, om människor och så.
Men det är bara jag. Hoppas ni har haft en fin dag för det har jag!

KÄRLEK
/piipoh

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: tack

allt bra? :D

2012-01-29 @ 18:52:03
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0