I just wanna die in your arms with your words

Jag kan bli väldigt ledsen när jag försöker göra saker för nån och så blire bara fel, liksom.. den/dom klagar innan dom ens får reda på sanningen.
Jag förstår inte varför ska det vara så svårt att hjälpa människor, visa dom omtanke och allt det där.
Bara ett ord kan skada mig när jag vill nån så väl. Det gör jätteont, man förstår inte vad man har gjort för fel ändå ska nån suckar åt mig eller ja.. har dålig ton mot mig. Jag blir så gråtfärdig. Asså all tålamod och glädje för att man vill så väl bara sänkas ner puff! Nae jag förstår inte. Och när man blir ledsen så hör man liksom " eh bli inte ledsen för allting"
Nae.. jag har inget ord.. blir besviken, försöker verkligen göra allt jag kan men ändå blire massa klagomål iaf?
Nae.. som sagt, No words.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0