As long as you are alive, you can feel.

Nej jag kan inte sova.
Hur känner ni när den ni älskar inte mår bra?
Erkänn man känner sig otilräcklig? Asså man vill finnas mer än finns, fattar ni? MAn vill göra allt för den och ibland vad man än gör så mår den inte bra av, asså det är klart jag förstår att "man måste göra det från insidan" Men när nån inte bli påverkad av saker o ting omkring den, man känner sig slut.. eller naej, inte slut men liksom.. "jaha..."
Samtidigt vill man kämpa vidare MEN man vet inte hur långt man lyckas, och varför ska man göra det, ibland undrar jag varför, varför och varför och ändå fortsätter göra saker jag gör och inte fattar varför jag gör det, eller jag fattar ju egentligen men varför?
Jag undrar om nån känner samma sak som mig, jag hatar varför kan ingen annan förstå en lika mycket som en själv, jag vill att folk ska känna smärtan jag känner och så mycket mer vill jag att människor ska kunna. För mitt mående, för allas mående.
Jag vet inte om jag är sur. Men jag är orolig tror jag.
Jag vill gråta men jag vill vara stark.

Natti
/piipoh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0