And when I get angry, you're laughing..at me.

Har ni nånsin känt..som att vägen bara trycka sig mot er?
Har ni hört vissa ord, meningar som skadar er mycket, och ni hittar inga ord?
Att ni tror att världen sskrattar åt er, leker med eran känslor?
Så känner jag. Jag blir arg när jag hör vissa ord, mina känslor börjar babbla i mitt huvud men jag kan inte få fram det känslorna säger.
Det är jättejobbigt..
Jag blir också ledsen när jag tycker att nånting är orättvis, o så kan jag inte säga det till nån för jag vet att den människa inte skulle lyssna ändå.
Naej, jag vet inte vad jag ska skriva här. Mår verkligen inte så bra, men däremot hoppas jag att ni som läser min blogg mår bra!:)


Kommentarer
Postat av: karolina

Sv; tack! :D jättefin header!

2012-02-10 @ 16:35:55
URL: http://karolinahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0